Söndag

Jag känner mig seg, seg och åter seg, det vart sent i natt. Jag hämtade nämligen en väldigt sprudlande, pigg och pratglad Elin i natt klockan 02.00 och skjutsade henne hem från centrum, att hennes partyform var på topp gick inte att gå miste om! Och hon kunde verkligen inte heller sluta prata i bilen på vägen hem, men jag tror att jag lyckades klämma in några "ja" och "mhm!.." de få gånger som hon hämtade andan, frågan är dock om hon uppmärksammade dem ;) Elin jobbar nästan jämt och jag kan inte komma på när hon senast var ledig en hel helg, men hon får då fast inkomst i alla fall och det är ju något man själv inte heller skulle tacka nej till. Kul att hon ÄNTLIGEN fick tid att  partaja lite och spendera en del av de där pengarna, jag tror dock att det kan vara så att hon jobbar lite för mycket med tanke på att hon var lite väl generös när hon tackade för skjutsen! ;D .. Nämen på riktigt så är det tråkigt att hon jobbar så mycket, man får ju träffa henne på tok för sällan :)


 Elin


Kommentarer
Postat av: ElinLaa

Hehe, tack för skjutsen ;)

2009-10-27 @ 22:16:19
URL: http://elinlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0