BOWLING

Jag SÖG! Men det var dock inte alls oväntat, jag brukar aldrig bowla men jag hade bestämt mig för att följa med ändå och göra mitt bästa även fast Elin och Emma är lite av bowlingveteraner! Men om vi säger så här, Emma sa: "Carro, jag är imponerad över att du följde med och är så glad även fast du är så dålig, jag skulle aldrig har följt!" Ja Emma, tack för den. Men eftersom jag visste i förväg att jag skulle förlora så kom aldrig riktigt min tjuriga vinnarskalle fram så jag förblev glad under tävlingens gång trots motgångarna! Det var alltså Elin och Emma  som fick slåss om förstaplatsen medan jag chillade ett antal poäng bak. Vår bana började efter ett tag att krångla och personalen sa att det kunde bli så om man bommar två ggr efter varann, så självklart fick jag skulden. Men då skärpte jag mig och började träffa käglorna men inte slutade banan krångla för det inte, så det var minsan INTE mitt fel. Sen blev det gott med glass =)

Nu ska jag svara på Johannas sms, hon påstår att jag inte kommer till himlen annars.
Förövrigt så är Malle hemma igen, weeeiiii! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0