2009-14-10

Nu har jag kämpat med att styla om den här bloggen så att den skulle bli lite mer personlig, jag har googlat på vad alla tecken i stilmallen betyder och det tog verkligen många timmar för mig att få den som jag vill ha den. Men nu är jag nöjd! Jag ville ha den enkel men ändå inte tråkig och det tycker jag att jag lyckades med. Senast jag skrev här var i april 2008, jag har liksom aldrig tagit det här med bloggande så seriöst, kommer förmodligen inte att göra det nu heller :)

Helgen som var bodde jag och Tina på hotell i Umeå, målet med resan var att festa med Linda och co. vilket vi också gjorde och det var jättekul! I slutet på kvällen var jag dock så upprörd pga. ett missförstånd att Tina hade tänkt ge mig en bitchslap bara för att jag skulle hålla tyst och lugna mig. Tina, om jag var du skulle jag ha gjort det. Morgonen efter kunde vi knappt sluta skratta åt vad som hänt och hur vi betett oss, det är så det ska va :) PUSS PÅ DIG TINA

Nä, nu ska jag gå ut och gå i solen med Arvid och Milla!


Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0