Xbox

Min brors xbox är trasigt, vägrar läsa av skivorna tydligen.. Så nu sitter jag här och väntar på någon lastbil som ska komma förbi och hämta upp det och ta det till lagning, jag visste inte att det gick till så men bevisligen så gör det det, jag trodde man bara lämnade in det till affären. Men iaf, jag är ju den enda som inte har något för mig på dagarna här hemma eftersom jag är "mellan två jobb" så jag fick uppdraget att se till att föraren får xbox:et, han skulle komma mellan 09.00 och 13.00 men han har icket dykt upp ännu. Arvid drog just och lämnade mig ensam i denna väntaaaaaaaaan, komsikommssssss lastbilen


                      







Elin sms:ade just och frågan om jag vill med ut och löpa innan hon börjar jobba OCH DET VILL JAG så kom nu lastbilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0