Slaskväder

I lördags hade en utav Arvids kompisar hyrt en relaxavdelning med bubbelpool och bastu, jättemysigt! Jag drog med mig Linda dit trots hennes protester om att hennes bikini var för liten, det slutade med att hon tog på sig en stor svart sopsäck som hon klippte hål för benen i, detsamma gjorde Jåkke som glömt badshorts. När klockan sen började närma sig halv tolv blev det utgång för alla utom mig som körde hem för att sova. Chefen ringde nämligen tidigare i veckan och sa att de EVENTUELLT behövde mig på söndagen så ja, kvällen blev som lugn för mig, men tyvärr så behövde de mig inte på söndagen ändå.

Förresten, jag hade en stor fet fluga som flög in i taket i mitt sovrum ett tiotal gånger förra veckan, de brukar väl inte synas denna tiden av året?

Kommentarer
Postat av: Adnil

hahahha like ;)

2009-12-27 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0