Helgen som var

Malle kom som sagt hem så i fredags hängde hon med mig och Johanna i Johannas lägga, vi tog hem pizza och bara tryckte tills vi började må illa! Eller, vi fortsatte trycka ändå, vilket inte var så smart. Sedan bänkade vi oss i soffan framför idol med GODIS, det sa bara slurp sen var godiset slukat och jag och Malle kunde på vägen hem konstatera att våra magar INTE mådde bra. Menmen, vad gör man när sådana godsaker ligger framför näsan på en och liksom bara viskar ens namn ;)

I lördags blev det förfest hemma hos Arvid och sedan blev det utgång, mycket trevligt! På söndagsmorgonen eller, "morgonen", kunde jag konstatera att Johanna (och Adam i och för sig) inte har alla indianer i kanoten, inte har alla besticken i besticklådan, inte har alla hästar i stallet, inte har alla fåren i hagen, ja ni fattar.. Hahah



Johanna och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0