Gossip Girl maraton

Elin och Emma gick just hem, vi träffades klockan 16.00 hemma hos mig ( eller Emma kom fyra som vi bestämt medan Elin inte helt oväntat dök upp ca 20min senare ;) Men jag ska inte säga något, jag gillar henne ändå och dessutom är jag likadan. Men jag försöker att bättra mig! Jag är så seg och jag vet verkligen inte varför, jag gör liksom inget speciellt men ändå blir jag sen. Jag är en JÄTTEtidsoptimist, men jag har blivit lite bättre och ännu bättre ska jag bli! 

När båda dykt upp beställde vi hämtmat och jag hade även dukat fram vindruvor, mandariner, äpplen, skumtomtar, kakor och ramlösa och tänt ljus innan de kom.. MUMS! Det var inte mycket kvar vid kvällens slut! När vi hämtat maten var det bara att slå på dvd:en och låta den gå på högvarv, jag hade gärna sett att de stannat längre, man blir ju totalt beroende av Gossip Girl när man väl börjat se! Men men, jag ska se till att det inte dröjer alltför länge innan nästa gång! ;) Trots att jag väldigt gärna velat att de stannat här hela natten så är det nog ändå bra att Elin börjar jobba tidigt imorgon och tog med sig Gossip Girl hem; vissa tecken på övertrötthet dök nämligen upp; vi började alla skratta överdrivet åt exakt ALLT . Dessutom började "vissa" konstiga "beteenden" komma fram Emma började viska "Humphfrey" tyst för sig själv där hon låg och myste i min säng och direkt efter det började hon nynna och sträcka på sig så där nöjt. Jag och Elin utbytte några konstiga blickar, vilket ingen kan klandra oss för. Jag tog mig även friheten att slänga upp mina myspysiga fötter i Elins knä och Elin utnyttjade inte detta genom att massera dem ( förstår inte hur hon kunde motstå mina tåvickande fotbollsfötter ) utan genom att istället få Emma att agera lite som en slav; hon kunde ju inte flytta sig eftersom "Jag har Carros fötter i mitt knä så jag kan inte röra mig!"

Sammanfattning: En god, mysig, rolig, trevlig och skrattig kväll med två av mina favoritflickor!





Kommentarer
Postat av: du vet vem

jag är den ända av oss som alltid är i hyfsad tid, ibland till och med lite tidig! meeeen jag älskar er ändå! ;)

2009-11-19 @ 00:14:16
Postat av: Carre

Haha jag VET VEM

2009-11-23 @ 16:59:32
URL: http://carrolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0